torstai 14. marraskuuta 2013

Viikonloppu

Moikka! Vihdoinkin on perjantai :) Eilen olin niin väsyny että en jaksanu postata ja video jonka olin laittamassa eiliseen postaukseen ei ollutkaan latautunut. Tajusin myös että mun YouTube kanavalla on 27 tilaajaa vaikka en ees käy siellä muutakun laittamassa videot blogiini??? :D Outoo.. Mutta tosiaan olin kanien kaa sisällä taas eilen koska oli kylmä ja märkää. Molemmat oli vapaana pari tuntii ja hypytin myös hetken Porkkanaa. Porkkana menee muuten nykyään tosi kivasti voisin vaikka yrittää tehä siitä videon viikonloppuna. Tänään meen mun kaverille yöks. Joten tänään ei tuu erikoisia postauksia enää. Päästän kanit vapaaks ennen kun lähen ja tuunkin jo huomenna päivällä. Huomenna pitäis kai olla ihan kiva sää niin voisin viedä kanit ulos. Sunnuntaina teen kanien päivän kun sitä on kyselty :) Mulla on monta videoo tehty mut kun YouTube ei oo aina yhteistyö haluinen. Sain pari kuvaa mut nekin on vähän tummia kun ei oikeen tähän aikaan vuodesta saa illall hyviä kuvia. Melkeimpä kun tuun koulustakin kotiin alkaa hämärtää. Lupaan alkaa panostaa myös laatuun koska siitä on tullut palautetta :) Moikka! Hyvää viikonloppua! T: Nöpönenät Pilvi ja Porkkana :)






6 kommenttia:

  1. Voitsitko muuttaa tän blogin takas semmoseks sekablogiks? ksoka kaikilla on kaniblogi ja se oli paljon parempi se edelline. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En haluu koska siitä tuli mulle hirveesti paineita. :)

      Poista
  2. Nii just . se oli paljon parempiiiii!

    VastaaPoista
  3. Tai tee vaikka toinen blogi joka on niinku lifestyle tyyppinen ja tää ois sitte kaniblogi :)

    VastaaPoista