tiistai 4. maaliskuuta 2014

Englannin matka+Kanien tuliaiset

Moikka! Multa pyydettiin että kertoisin vähän mun Englannin matkasta, vaikka tää onkin kaniblogi. :) Ihan tähän alkuun sanon että saa ehdotella kuvia toivekuva postaukseen. :) No mutta matkaan sitten :)

Perjantaina 14.2 lähin lentokenttää kohti noin kello 15.00 ja lentokentällä sitten oli passin tarkastus ja tutustuin mun valvojaan kun lensin yksin. Lentokoneeseen menin sitten yksin ja istuin normaalisti ja mun vieressä istui joku vanha mies. Meijän lentokone oli 1,5h myöhässä kun oli joitain häikkää ja se piti pestä ja jonkun matkatavarat piti hakea pois. No päästiin sitten lähtemään ja Englannissa oli kova myrsky joten alku matka meni hyvin mut sitten alko hirvee tuuli ja kone heilu. Laskeutuminen oli pahin kun oli niin kova tuuli että kone heittelehti sivuttain ja puolelta toiselle. Englannissa oli myös meijän matkatavarat myöhässä koska kone oli niin paljon myöhässä ja joten pääsin vasta noin kello 2.00 Suomen aikaa sinne aamuyöstä.
Englannissa tehtiin vähän kaikenlaista. Käytiin eläintarhassa,kaupoissa,Lontoossa,leffassa,ulkoiltiin ja pidettiin hauskaa. :) Kävin myös siellä Pets At Homessa ja ostin arvonta palkinnot ja jotain pientä meijän kaneille. :) Niistä video tuossa lopussa. Lontoossa kävimme Belive it or not museossa ja kiertelimme muuten vaan. Olin myös yhden yön mun serkuilla joilla myös on kaneja joten niitten kanssa tuli sitten oltua myös, eli ei ihan kaniton viikko. :) Mulla oli tosi paljon tavaraa mukana kun tulin takas ja se lento menikin hyvin :) Suomeen tulin siis 22.2 :) En nyt keksi enempää kirjoteltavaa eli jos jotain haluutte kysyy matkaan liittyen niin kysykää ja muistakaa laittaa niitä kuvapostaus ehdotuksia :)

1. Hyvä kun oli kiva reissu!
    Kaneille tuli kuitenkin istettua turhia siemenherkkuja ja mineraalikiviä. Todella huonoja kaneille...mut
    mitenvaa

1. Kiitos, kyllä mineraalikivet yms käy kaneille :)