lauantai 8. marraskuuta 2014

Messujen eka päivä!

Moikka! Nyt on eka messupäivä takana, huomenna edessä vielä toinen. Porkkanalla oli myös ekat estekisat ikinä! Oon niin ylpee mun pojasta, vaan kaks virhepistettä! Pääsi siis toiselle kierrokselle ja sieltäkin nappasi ne kaks virhepistettä. En ois ikinä uskonu kun aamulla vaikutti niin kiukkuselta :D Mulla ei radasta oo muutakun pikasesti kuvattu video puhelimella, Henna otti muutaman kuvan Porkkanan radoista niin laittelen kuvat ja videot ensi viikolla erilliseen postaukseen. Sini oli lupautunut hypyttämään Porkkanan tänään ja sen myös teki, kiitos siis Sinille! :) Itse jännitin sitä niin paljon ja olin varma kotitreenien perusteella että tuo kani ei hyppää senttiäkään messarissa, mutta se yllätti. En siis halunnu pilata rataa omilla virheillä. Ihana poika! Kokopäivä meni nopeasti vaikka messarissa vietettiin lähemmäs 10 tuntia, kierreltiin kaikissa muissakin messuissa, katteltiin ratoja,pelleiltiin,juteltiin,naurettiin ja kateltiin kojuja ja kaikkea ihanaa! <3 Ostoksia ei paljoa tänään kertynyt kaneille, ei kyllä itsellekkään. Huomenna varmaan sitten enemmän. ;) Teen niistä sitten yhden yhtenäisen postauksen myöhemmin. Huomisesta tulee myös toinen postaus. Jos jollain on Porkkanan radasta kuvia niin mulle voi lähettää sähköpostissa: phillipsnalle@gmail.com niitä :). Huhhu, kyllä vaäsyttää mua,Siniä ja kaneja mutta hauskaa oli! Huomenna Porkkana saa jäädä lepäilemään kotiin ja mä meen sinne vaan bloggaajana. :) Nyt kuvia tän päivän messuilta:
(Voisin tehä vielä erikseen myös kuvapostauksen koko viikonlopulta jossa ois tekstit koska kuvia tosiaan löytyy satoja :D)






















5 kommenttia:

  1. Oi, oli varmaan mukava päivä :)

    VastaaPoista
  2. Yks noista käärmeistä asuu nyt täällä :'3

    VastaaPoista
  3. Onkos sulla noilta kuvissa esiintyviltä henkilöiltä niiden kuvien julkaisemiseen? :) Koska ilman lupaa ei kuulu postata muista ihmisistä kuvia nettiin, enkä nyt tarkoita sitä että esim. hyppykuvassa näkyy taustalla yleisöa, vaan sulla on mm. tuomareista ja muista kisaajista otettuja kuvia tuolla.. :/

    VastaaPoista