perjantai 1. marraskuuta 2013

Halloweenia ja vieraita

Moikka! Sori että ei eilen saatu kanien kaa itään postausta mutta tänään sitten :) Olin äsken ulkona kanien kaa ja se onnistu jotenkin :) Olihan se vähän hankalaa kun oli molemmat kanit mukana ja piti koko ajan vahtii että ei mee liian lähelle. :) Sain vaan yhen hyvän kuvan jossa oli molemmat :) Aina kun yritin ottaa kuvaa niin toinen lähti viipottaa :) Sekin kuva oli vähän huonosta kulmasta mut parempi kun ei mikään :) Osa kuvista oli eiliseltä jotka Mea otti :) Mut juu kaneille kuuluu hyvää ja silleen. :) Mea ja Urho on tulossa meille huomenna yöks joten sieltä jotain kani aiheista taas :) Olikos joku menossa ens kuussa lemmikki messuille? Mä oon menossa mut en ota kumpaakaan kaneita mukaan :) Aattelin että voisin tehä sieltä videon tänne vaikka se ei varsinaisesti liity kaneihin :) Mitä mieltä ootte? Oon pitämässä arvonnan 20 lukijan kohalla ja siihen saa osallistua myös anonyymit :) Ehdotelkaa palkintoja ja silleen. Palkitsen 1,2 ja 3 sijan. Joten ehdottakaa kolme eri palkintoa ja liittykää lukijaks :) Ois myös kiva jos kommetteja tulis vähän enemmän :)





Heilahti vähän :)


6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Tosta edellisestä videosta sain päivän naurut :D

    VastaaPoista
  3. Mun milestä tää tekstin fontti on ehkjä vähän liian outo, et se arial olis semmone, josta saa nii hyvin selvää ja fontin väri olis kiva, jos se olis musta, mut muuten kiva blogi! :))

    VastaaPoista