lauantai 16. marraskuuta 2013

Ihana sää

Moikka! Tänään olin kanien kaa kerrankin ulkona kun oli kiva sää. Heti aamusta paisto aurinko ja oli kuivaa. Sain pari kuvaa niistäkin :) Multa on kysytty jo useamman kerran että voisinko vaihtaa tän takas seka blogiks mut en oo nyt vaihtamassa koska se tuotti mulle hirveesti paineita ja tykkää kirjottaa meijän pupusten elämästä. Mulle myös ehdotettiin että tekisin myös life style blogin mutta sitä n kokeiltu ja toinen blogi jäi aina vähemmälle. Viikon päästä on siis ne lemmikki messut joihin oon menossa Mean kaa ja Pilvi ois lähössä mukaan. Teen sieltä video postauksen. :) Pilvi tulee perjantaina äitille koska ollaan lähössä jo aika aikasin lauanataina. Aatelin että voisin ostaa arvonnan palkinnot sieltä :) Mitä haluisitte palkinnoks? Huomenna kuvaan sen kanien päivä videon. Ehdotelkaa niitä postauksia niin voisin tehä. Olin tosiaan Annan luona yötä joten eilen illalla en paljoa tehnyt kanien kanssa. Huomenna siivoilen ja varmaan vähän järjestelen kanien juttuja ja sillee :) Oon vähän miettinyt uutta järjestystä huoneeseen jossa kanit ois erilailla mut katotaan ;) Mutta joo pari kuvaa ulkoolta ja käykää kattoo Annan blogi ja liittykää lukijaks :)






Toi ois ollu tosi  hyvä kuva mut se meni sumeeks :(


5 kommenttia:

  1. Pilvi on kyllä niin söpö tukkapupu :)

    VastaaPoista
  2. Uii, kyllä o söpöjä nuo kanit :3 Itse saan kaverini leijonaharja kanin hoitoon :) En malta odottaa<3

    Hyvä blogi muutes (:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon kyllä ittekin ihan hullahtnut noihin leijonaharjaksiin kun otin sellasen täysin teittämättömänä kanin omistajana :) Ei ollut kyllä ihan helpoin kani :) Ois joku kluppa ois ollu helpompi :)

      Poista
  3. Mua ärsyttää kun näin monella on tämmönen kaniblogi ja sitte jos ei taju niistä mitää niin se on tylsää

    VastaaPoista