perjantai 22. marraskuuta 2013

Huomenna messuilee

Moikka! Tänään olikin sitten vähän kiireellisempi päivä. Pesin ja harjasin Pilven, laitoin tavaroita kuntoon ja siivosin kopan ja vielä on osa noista kesken. Huomenna on tosiaan ne messut joten tehtävää riittää. Aamulla en ehi mitään hoitamaan kun lähtö onkin juna-asemalle 7.15. Kun mulla on kani mukana niin messukeskuksessa pitää olla 8-9.30 joten lähden 20 vaille 8 junalla ja oon messukeskuksessa vähän ennen yhdeksää toivon mukaan. Jos nyt sinne löydän kun joudun menee yksin kun muut ei jaksa herätä niin aikasin :D Tiiän suurin piirtein missä se on joten katotaa. Tarkoitus ois käydä myös kattomassa ennen kun messut alkaa niin muitten bloggaajien kaneja jos sieltä bonggaan. :) Muakin saa tulla moikkaamaan jos joku vaan haluu tai ois kivakin jos tulisitte. Myös Pupuninjan estekisoja ois kiva mennä kattomaan kun viimeksi kun olin lemmikkimessuilla ei kanit ollut kun mini osa mun elämää. Sillon Porkkana oli aika uus tuttavuus enkä ollut samalla tavalla kiinnostunut kaneista kun nyt oon. Jotenkin toi toinen kani sytytti mut. Pilvi suhtautu ihmeellisen hyvin kaiken pikaisen toiminnan yhteydessä hyvin pesuun vaikka häsäsin samalla 25 eri asiaa. :D Yhen kuvan nopeesti sain myös Pilvestä napattua kun sen pesin. Se näytti niin kovin pieneltä ja hentoiselta kun otin sen syliin (ja kastuin). Mutta meempä tästä kattelemaan Pilveä ja laittamaan loputkin tavarat huomista pitkää päivää varten valmiiks. Ollaan siis messuilla ihan 18.00 asti ja vähän sen jälkeen. :) Toivottavasti nähdään :)



2 kommenttia: