sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulukalenteri luukku 22: Unelma kanirotuni

Moikka! Tänään tää postaus tulee näin myöhään koska mulla on ollut ihan hirveesti tekemistä tänään. Ja vielä pitkä lista tehtäviä ennen joulua. :) Huomenna onkin sitten kiireinen päivä mut yritän päästää kanit ulos jos on hyvä sää :) Kävin tänään sitten ostamassa viimeisetkin kanien lahjat. No mut nyt itse joulukalenteri luukkuun elikkäs unelma kanirotuni :)


Mä en oo koskaan hirveesti kanien rotuja vaan jos on söpöltä näyttänyt niin oon kattonut että ompa söpö kani :) Tykkään joistain roduista enemmän kun toisista mutta kaikissa kaneissa on aina jokin kiva puoli. Mulla on itelläni vaaan leijonaharjaksia joten en hirveästi muita rotuja tunne. Kääpiöluppa nyt on myös sellainen joka on aika tuttu kun kavereilla ja sukulaisilla on niitä ollut. Mä varmaan ottaisin kääpilupan jos jonkun uuden kanin ottaisin joka ei olisi leijonaharjas :) Kääpilupat on tosi sympaattisia ja ihana luonteisia :) Tykkään niiden seurallisuudesta ja innokkuudesta :) Enpä nyt oikein tiiä mitä kirjottaisin niistä mut ehkä se olisi kluppa jos joku uusi rotu pitäisi valita vaikka en nyt uutta kania ole hankkimassa ;)



Kuka nyt tällästä söpöliiniä voi vastustaa?? <3 (Kuvassa on Urho ja kuvan on ottanut Mea)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti