sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Joulukalenteri luukku 8: Omat suhteeni kaneihini

Moikka! Eli tänään on vuorossa omat suhteeni kaneihini. Alotampa nyt postauksen samantien että ei tuu turhaa höpinää :)


Alotetaampa vaikka Pilvestä:
Pilvi on vielä aika uusi kaveri talossamme joten ei oo niin paljoa kokemusta sen kaa. Mutta Pilvi on aika luottavainen vaan yhteen ihmiseen ja se meidän perheessä yllättävästi on minä kun mun kanithan ne on. Pilvi on mun mielestä mukava kani mutta meneehän sen kaa aika usein hermo kun se on vähän itsepäinen. Mulla ei sinäänsä oo lempikania noista kahdesta mutta ollaanhan me vähän erillään vielä Pilven kaa. Kyllä mä yritän olla yhtä paljon molempien kanssa yhdessä ja erikseen. :) Enpä nyt oikeen osaa kertoa Pilvestä enempää.



Ja sitten Porkkana:

Porkkana onkin ollut miellä jo yli vuoden. Aluks vihasin sitä koska se ei tehny mitä mä halusin eikä se ollut sellanen kiltti pikku syli pupu vaikka se siltä näytti. Mä en välittänyt aluks yhtään siitä se vaa oli häkissään ja mua välillä jouduttiin pakottaa ottaa se ulos sieltä kun en jaksanu olla sen kaa. Viime talvena rupesin sitte innostumaan siitä ja rupesin käsittelemään sitä. Nyt onkin jo paaaaaljon paremmat välit meillä. Nyt onkin sitä paljon kivempi käsitellä ja olla sen kaa. Porkkanan kaa oon ehkä hieman enemmän koska Porkkana on paljon seurallisempi kun Pilvi ja Pilvi tykkää olla mielummin omissa oloissaan jossain. Mutta enpä nyt oikein osaa muuta niistä kirjottaa. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti